W biznesie

22 czerwca 2016

Opis Warsztatu

Sukces we współczesnym środowisku społecznym zależy od tego, czy zostaniemy zauważeni, zrozumiani i zapamiętani!!! Włączenie do komunikacji elementów myślenia wizualnego spowoduje, że dotrzemy z przekazem
do najbardziej wymagających odbiorców.

Nowy Dokument 2017-11-10 20.07.29_3

Zmiany, edukacja, procesy, regulaminy, szkolenia, czy oferty handlowe, przedstawione z wykorzystaniem narzędzi wizualnych stanie się od dziś łatwiejsze do przyswojenia, a dzięki  ładunkowi pozytywnych emocji będą akceptowane przez odbiorców.


Zyskujesz z nami

Dzięki naszemu warsztatowi dowiesz się dlaczego w komunikacji należy stosować różne metody przekazu. Uczestnicy doświadczą na sobie jakie szanse i zagrożenia niosą za sobą nowoczesne metody wizualnej komunikacji. Będziemy pracować nad tym, aby odczarować sztywną rozmowę czy negocjację poprzez wykorzystanie technik komunikacji wizualnej. Popracujemy również nad tym jak pobudzać pozytywne emocje u naszych odbiorców, a dzięki temu łatwiej osiągać zamierzone cele.

zarowka


Nauczysz się

– upraszczać komunikację

– jak i kiedy wykorzystać flipchart, czy zwykłą kartkę

– jakich narzędzi używać i w jakim celu

– jak kolory i kształty wpływają na odbiór przekazu, a co za tym idzie jak je w odpowiedni sposób wykorzystywać

– jak stworzyć swój własny bank ikon w komunikacji

– jak podsumować uzyskane informacje w graficzny sposób, aby je zapamiętać na dłużej

– jak spowodować, aby partner, klient, podwładny, przełożony, poczuli się ważni
w sytuacjach decyzyjnych

cel


Podstawy naukowe naszego warsztatu

Warsztat wykorzystuje wiedzę praktyczną popartą naukowymi opracowaniami takich sław jak T.Buzan oraz D. Roam. Elementy komunikacji i metod wywierania wpływu wywodzą się
z metod pracy min. T.Gordona, P. Ekmana, E. De Bono, czy R. Cialdiniego.

Nasze wieloletnie biznesowe i pedagogiczne doświadczenie gwarantuje właściwe połączenie teorii i praktyki w celu osiągnięcia założonego celu warsztatu.

einstein